ליברמן: "פתאום כולם נזכרו שיש בעיה עם הח"כים הערבים"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "פתאום כולם נזכרו שיש בעיה עם הח"כים הערבים"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחד הפוליטיקאים שיודעים לנצל רגעים פוליטיים בכדי לייצר כותרות הוא יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן שהגיב הערב על פגישת הח"כים הערבים עם משפחות המחבלים הפלסטינים בשבוע שעבר.

    לדבריו של ליברמן, "פתאום כולם נהיו ישראל ביתנו. פתאום כולם נזכרו שיש בעיה עם הח"כים הערבים. נתניהו ולפיד פונים ליועמ"ש, שרים וח"כים אומרים שאין להם מקום בכנסת ואפילו אילן גילאון ממרצ אומר שהח"כים הערבים איבדו את הצפון".

    "אבל כל אלו, מרה"מ ומטה, כולל השרים והח"כים של הליכוד והבית היהודי, התנגדו והפילו רק לפני מספר שבועות את הצעת החוק שהגשתי לכנסת ושמטרתה היתה לפסול את חנין זועבי וחבריה מלהתמודד לכנסת בבחירות הבאות ולא לאפשר לבג"צ לשנות את ההחלטה", טען ליברמן.

    "אז כרגיל, כל האחרים, ובמיוחד נתניהו ושריו שקובעים איזו הצעת חוק תאושר ואיזו לא, יודעים אולי לדבר – אבל רק אצלנו מילה זו מילה ורק אצלנו יש גם מעשים מאחרי המילים. אז – שלא יעבדו עליכם", אמר ליברמן כאילו היה זה ערב בחירות.

    קודם לכן, תקף יו"ר יש עתיד יאיר לפיד את הח"כים הערבים וכתב כי "לא ייתכן שאנשים שנבחרו במדינה דמוקרטית יעשו כבוד לטרוריסטים. אני לא מקבל את זה שאלו משפחות שכולות".



    0 תגובות